Som jag längtat

 

Äntligen äntligen äntligen har jag tagit helg, som jag har längtat.

Det känns som en traktor har kört över mig och att jag sedan åkt några varv i en tvättmaskin, helt trött och slut i hela kroppen.

Var nog längesedan jag var så omotiverad en dag också, inte velat göra något alls (jo ligga i sängen).

Så nu känns det extra skönt med två dagar ledigt.

 

Det ser fortfarande ut som det blir fint väder i helgen så jag har planerat lite smått.

Tänkte börja med en liten bussresa för att sedan åka lite i backen och grilla korv utomhus.

Det kommer nog lite hur mysigt som helst.

 

Nej, nu har nog maten svalnat så den är ätbar.

Välkomnar helgen med en god kassler och broccoligratäng.

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0