Nails

 
 
Här har vi ännu en bild som tagits under vårat lysrör.
Visst kan man väl inte säga nog många gånger hur mycket man längtar efter mer solljus om dagarna?
Jag tror faktiskt inte det.
På tal om solljus, idag visade sig solen en längre tid på dagen och vilken glädje det gav även om jag var på jobbet.
Hörde även att en fågel viskade om solljus i helgen, min lediga helg!
Hej utedag med korvgrillning och madrass/pulka/snowracer.
 
Iaf, här har vi resultatet av Caviar Manicure och jag är kär.
Även om jag lyckades sabba det hela med att trycka in pärlorna för mycket så är det så himla fint på avstånd.
Jag tycker det passade utmärkt att göra detta på ett finger, känns som det kan bli lite väl mycket på alla naglar även om jag såklart måste prova det någon gång.
Kanske när jag har semester och inte riskerar att förstöra dom under en dag på jobbet.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0