Hemnes

 
 
En helg i månaden är Jag & Dennis ledig tillsammans, så det är då vi får se till att fixa större saker.
Som jag nämnt tidigare så ska vi byta ut sängstommen, men vi har aldrig kommit till skott.
Igår kom vi på sängen och D åkte iväg för att köpa hem den så att vi sedan kunde stryka det.
 
Tråkigt nog så var den vita slut och vi ville absolut inte ha en svart, så han fick vända hem igen.
Tydligen hade dom lite problem med leveransen på dessa så det kunde ta några veckor.
Nåväl, den som väntar på något gott heter det va?
 
Nu kan jag inte sluta tänka på den, vill ha nu. Det kommer bli så himla fint och mysigt.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Eleni

Den där sängen har jag också tittat på. Men Patrik vill inte ha den. Mina föräldrar har den också och tycker den är supermysig och hög :) Vi är också ute efter en ny säng till vi ska flytta. (vi borde skaffat ny sängstomme för 3 år sedan när vi bytte till en större madrass) menee... samma där. Bättre sent än aldrig, haha.

2013-02-03 @ 21:32:30
URL: http://elenia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0