Är våren på väg?

 

Jag tycker vintern är hur mysig som helst, på samma gång som den känns lite jobbig.
Allt är så mörkt och oftast åker humöret ner, det går nästan inte att komma ifrån.
Det är på samma gång mysigt med mörker så man får tända en massa ljus, vira in sig i filtar och ta på sig mysiga halsdukar.
 
Nu tycker jag ändå jag är redo för våren, få lite mer solljus och lite ljusare dagar.
En liten bidragande faktor till vårkänslorna kom häromdagen när min mamma och pappa kom förbi med en bukett tulpaner.
Det blev en fin färgklick i vårat annars färglösa hem.
Mamma vet att jag älskar vita tulpaner, men tänkte att ett par färgglada kunde lätta upp stämningen-och ja, hon lyckades.
 
 
 
 Ser ni föresten att jag har dammat av kameran och tagit tag i det här med "riktiga" bilder?
Nu tycker jag det är så himla mycket roligare med inlägg igen, vad kvalité på bilder kan göra stor skillnad.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0