Träning

 
 
Min lilla träningshörna här hemma har fyllts på, men bara lite.
Mitt älskade älskade löpband som jag kommer slita med hälsan ända tills den går sönder.
Det kan verkligen vara en av de bästa invisteringar jag gjort.
Pilatesbollen har jag inte använt speciellt mycket, men kommer börja göra mer övningar med den nu.
 
Det jag skulle komma till.
Fick en bok av Olga Rönnberg med en massa övningar, inriktad på träning för nyblivna mammor.
Det känns som en rätt bra start, att få bygga upp hela kroppen med bra övningar.
Fick även en ny lite tjockare matta att göra några övningar på men även lite annan fys.
 
 
Ett av mina favoritställen i detta hem.
 Elliott ville gärna vara med på bilden "Mamma, jag står så här och läser boken".
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0