Nyårsnaglar

 
 
Istället för att lägga ner lite tid på naglarna så tog jag den enkla vägen.
Det här har jag haft i kanske tre år i rad nu.
Det är lätt att göra och går fort, helt perfekt!
 
Har velat i någon timme om jag skulle sminka mig idag eller inte.
Kom fram till att jag skulle sminka mig, det här är en dag man kan komma undan med att ha mycket glitter, det finns nästan inget som säger att det är för mycket på nyår.
Såg sedan klockan.
Nu är klockan fyra, så nu finns inte riktigt tiden för det är dags att dra igång med förrätten.
Sedan ska ska fixas med varmrätt och därefter efterrätten.
 
Nåväl, nästa år kanske.
Naglarna är iaf målad med glitter från Gina tricot.
Mycket glitter på tipparna som sedan fadar ut.
 
 
Hur ser ni ut idag?
Vad har ni för kläder, smink och naglar.
Berätta så jag kan leva mig in i erat glitter och paljetter mm.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0