Juldetaljer

 
 
Här kommer ett till inlägg på lite mer detaljer i vårat hem inför jul.
Även om allt är klart, så är jag rätt säker på att det inte tar stopp för det.
Grankvistarna kommer inte hålla fram till jul, så där kommer det bli mer pyssel framöver.
Julgranen är inte klädd, men det väntar vi med till tredje adevent tror jag.
Pepparkakshuset eller landskapet gör vi antingen i slutet på denna vecka eller nästa.
Jag ska skissa och planera, ja bara för ett pepparkakshus.
Men i år är jag sugen att överträffa mig själv faktiskt.
Får nog bli lite av ett Willy Wonkaland om jag får bestämma och om jag får till det som jag vill.
Ni märker kan redan att pepparkakshuset är mitt, jag har svårt för att släppa taget om det så Elliott kanske får vara med och dekorera snön runt huset.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0