Världens snabbaste dag

 
 
Den här dagen har varit helt galen, tyckte den bara hann att börja så är den nästan slut.
Jag har å andra sidan fått en del saker gjord, men så här snabbt!?
Dammsugningen, dammtorkandet och packningen av bebisens väska blev gjort.
Så det känns väldigt skönt.
Har nog bara sju saker kvar på min to-do list som hänger på kylen, några saker mer viktig än andra.
 
Jag har även gått med förvärkar hela dagen lång, från det att jag vaknade och de är fortfarande igång.
Sist jag hade förvärkar var nog förra veckan, då vart de väldigt intensiv mot kvällen och de sista jag minns andades jag mig igenom.
När det var dags för sängen tog jag två alvedon och la mig, ca 45 min senare så somnade jag och vaknade upp till en dag utan värkar och så har det varit tills idag.
Vi får väl se om jag får gå med förvärkar i tre veckor eller om den lilla behagar att titta ut tidigare.
Min mor är säker på att han kommer tidigare, men jag är inte lika säker.
Ställer fortfarande in mig på att gå över tiden (BF+14-15, inte förns då räknas det som man gått över tiden) för att man inte ska behöva bli besviken, dock hoppas jag att kroppen sätter igång själv så jag inte behöver bli igångsatt.
Nu ska jag inte svamla på mer.
 
 
Dagens kvällsfika består av dessa godingar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0