Tjuvtitt

 
 
Tänkte bjuda på en liten tjuvtitt på hur det blir med nya möblerna här hemma.
Det som egentligen är helt klart är hallen.
Jag är så himla nöjd med hur det blev, känns så himla oss och jag önskar att vi kommit på detta tidigare.
Jag passade även på att köpa ett nytt klotakvarium, men denna är ungefär dubbelt så stor som den förra.
Kände att vi behövde något lite större hit ut, för att det inte skulle se för mesigt ut.
Tycker det är väldigt fint med sand/grus och blockljus i akvariumet.
 
Möbeln som vi ska ha inne i badrummet är monterad och står i hallen och väntar.
Jag ska plocka bort lite korgar, halsbandshållare och annat småkrafs inne i den nuvarande hyllan under dagen.
Dennis ska få lyfta ut den när han kommer hem, sen bära in den nya i badrummet så jag kan börja fylla lådorna.
Även denna byrå känns väldigt oss och passar in bra i badrummet.
Nu återstår bara frågan om jag ska orka måla om våra svarta hyllor som redan sitter där inne.
Vi får även se om vi faktiskt behöver fler hyllor eller om det går att få till detta ändå.
 
Sovrummet är inte alltför mycket gjort ännu.
Tänkte bjuda på bilder på det senare, för just nu vet jag inte hur allt ska stå tills vidare.
Vi har den lilla byrån på plats, tillsammans med en likadan mahogny som ska rivas och kastas då den är trasig.
Framför dem står spjälsängen som Dennis monterade ihop i helgen.
När allt är klart så ska enbart den vita byrån stå i fotänden, det lilla klotakvariet ovanpå och spjälsängen bredvid mig.
Men det kommer dröja ett tag, en spjälsäng kommer mest bara vara i vägen om vi skulle ställa dit den nu, sen är det ingen panik med det än då vi har några veckor kvar innan bebisen anländer.
Kanske att den får stå bakom soffan i vardagsrummet tills vidare, så inte allt känns så stökigt.
 
Hallen.
 
 
Denna ska in i badrummet.
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0