Pyssel & tid för mig själv

 
 
Idag tänkte jag köra på en riktigt lugn dag.
Jag har kört på 110% nästan varje dag och känner nu att kroppen är så trött, så vila och lugna dagar måste planeras in.
Måste inleda med att dammsuga hallen, köket och vardagsrummet men sen får det räcka.
 
Naglarna ska nog få sig en liten makeover.
Det är nästan tre veckor sedan jag målade dem sist, kan inte riktigt minnas när det hände.
Oftast brukar jag ha bråttom med att ta bort ett lack för att köra på med nästa färg.
Jag har nog bara prioriterat viktiga saker helt enkelt, mycket annat som varit viktigare och jag har tappat inspiration till vilken färg jag ska ta eller vad jag ska göra.
Nu är de iaf klippt och filad, så ska ta bort mitt base coat och måla på nytt.
 
Om tiden räcker så ska jag ta och pyssla lite också.
Har skrivit ut bilder från UL och på magen alla jämna veckor som ska in i albumet.
Tror jag har bilder framkalld till v.34 så lite pyssel har jag framför mig.
Även lite mer bilder som ska in i Elliotts album, det blir skönt när allt är fixat.
Nej, dags att sätta igång innan det är dags att hämta hem mitt lilla busfrö från förskolan.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0