New in

 
 
I helgen som var så hade jag en vän som skulle till hufvudstaden och undrade om jag ville ha nagellack.
Dum fråga, klart jag ville!
Gjorde en liten beställning på två nagellack bara, från American apparel även denna gång.
Ett neonlack och ett med en massa glitter i.
 
Idag fick jag hem dem till mig och det kunde inte vara en bättre tajming.
Igår tog jag bort gammalt lack från naglarna och la en ny bas för jag hade tänkt måla dem idag.
Jag visste precis vad jag skulle göra, men nu blev jag helt plötsligt osäker.
Ska jag prova någon av de nya eller ska jag köra på det jag hade tänkt.
Det får bli dagens i-landsproblem.
 
Får fundera på det medan jag rakar benen, japp jag tänkte ge mig på det igen.
Det gick ju rätt bra förra gången så jag får köra på samma taktik även denna gång och hoppas det går bra.
Jag känner att har jag väl orkat ta mig för att raka dem så här nära slutet så kan jag gott hålla efter.
Kanske det känns lite bättre med släta ben istället för taggit när jag väl ska kalva, även om ingen kommer bry sig om det då.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0