Mysfrukost

 
 
Idag har jag haft en snorig, hostig och hängig Elliott med mig hela dagen.
Klockan 07 vaknade jag av att han ropade att han bajsat på pottan, så det var bara att torka rumpa och spola ner bajset innan jag kröp ner i sängen igen och Elliott fick kolla på film under tiden. (Ursäkta infon!)
Klockan åtta hade jag vaknat till ordentligen och kände mig mer mänsklig.
 
Fick för mig att vi skulle mysa till det ordentligt denna frukost med lite gott nygräddat bröd.
Var väldigt sugen på att göra mer ostfrallor, men det slutade med att vi gjorde scones för det var så himla längesedan.
Elliott tyckte inte det var speciellt gott, så han tog en tekaka istället.
Jag njöt som bara den, dem var fortfarande ljummen när smör och ost åkte på och började smälta lite.
Det tillsammans med lite apelsinjuice och kall mjölk så var jag i himlen.
Mer sånna här frukostar!
Det finns massor av recept på scones, mitt recept hittar ni HÄR.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0