Badrum

 
Gjorde en liten ändring i akvariumet som vi har ute i hallen.
Det kändes lite för vitt så jag ställde ner en hjärtan på tråd som tidigare stått lite osynligt på skoskåpet.
Mycket bättre!
 
 
 
Igårkväll höll jag på att fixa i badrummet tills jag nästan stupade.
Men när man är på gång och man ser allt som man vill göra och har en bra plan så är det svårt att sluta.
Så är det med det mesta tycker jag.
Hann iaf klart med allt, lite smått kvar i en korg ska ska få åka ner i en låda idag.
Tänkte jag skulle bjuda på en bild.
Skulle tro att jag kommer fixa lite på hyllorna som sitter sen vi flyttade in, men det kommer isf senare.
 
Ända sen vi flyttade in i denna lägenhet så har vi inte alls brytt oss om badrummet.
Ju längre tiden gått desto mer har jag stört mig på badrummet och dess kaos, oordning och fula inredning.
Allt har bara "kastats" in i all hast och fått blivit en tillfällig lösning som vi inte fixat.
Men nu, när vi verkligen inte får plats med något och det mesta bildat högar på golvet och svårt att hitta något på hyllorna i möbeln vi haft där så fick jag nog!
Är iaf väldigt nöjd med hur allt blev.
Stilrent, ljust och fräscht med bra förvaring, nu kan vi ha kaos i lådorna istället då det blir osynligt.
På byrån har jag ställt två ljuslyktor för att skapa lite mysigt sken på kvällarna och i hinken har vi vanish, sköljmedel, tvättpåsar och lite tvättmedel.
Väggen ovanför känns helt plötsligt väldigt tom, men som jag skrev tidigare får vi se om sätter upp en hylla eller ej.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Blev ju jättebra i badrummet (även hallen för den delen)! Nu blir ju jag sugen att göra något åt vårt badrum! Hyllan med alla lådorna verkar ju toppen! Vart är den införskaffad?:)

Svar: Den bruna hyllan är från ikea och korgarna från Åhlens. Den vita byrån är från jysk och då följer korgarna med.
Frida W

2013-08-08 @ 13:37:01
URL: http://littlemother.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0