Suget efter skor



Att jag älskar skor är ingen nyhet för mig.
Ändå är jag ganska snål och köper inte så överdrivet mycket.
Nu är jag i en jag-vill-ha-skor svacka.
Här är fyra favoriter, passar rätt bra nu i vår men kan bli en aning varmt till sommaren.
Vem vet, kanske får jag lika mycket vätska i fötterna dennagraviditet som jag fick med Elliott.
Iaf, kängorna längst ner till vänster ligger högst upp på vill ha listan.

Detta var i slutet av graviditeten kan jag tillägga, tror det var ca 1-2 veckor innan BF.

 


Kommentarer
Postat av: Anonyma Anna

Hahaha men Frida jag dör!!! Stödstrumpor & vätskedrivande skulle jag rekommendera ;P haha nä förlåt, men det där är helt sjukt!! :O

Svar: Haha, du FÅR skratta, jag tycker själv att dom är väldigt rolig. Jag hade inte ont av det, var bara obehagligt så skratta på:) Jag orkade inte ta på stödstrumpor där i slutet men ska ge mig på det nu igen. Tänk dig att gå sådär i sommar, folk kommer tro att jag är en elefant om man ser fötterna först.
Frida W

2013-04-04 @ 23:29:00
URL: http://annnamarieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0