RUL

 
 
Jag var så otroligt trött igår när jag kom hem så orkade inte sitta vid datorn.
Tänkte bara berätta att allt gick bra på ultrajudet och i magen låg en bebis som mådde bra.
Han sprakade på i stort sätt hela tiden och armarna fladdrade runt och var precis överallt.
Många som frågar om jag känner sparkar, än så länge är det bara pickningar så jag ger det någon vecka till innan allt blir tydligare.
Bebisen får växa på sig lite till och bli starkare först.
 
Jag blev flyttad två dagar, så har BF två dagar tidigare än vad jag gått efter, dvs 3 september.
I och med det så hoppade jag in i vecka 20 igår istället för 19, vilket betyder att det är dags för en ny magbild för oss.
Med Elliott tog jag kort varannan vecka (alla jämna) och tänkte göra samma denna gång.
 
Bjuder på två bilder av bebisen, som ser precis likadan ut som Elliott i profil på ansiktet.
Ska bli kul att se om dom blir lik varandra, men innan dess ska jag njuta av denna graviditet som är den sista.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0