Gravidkudde

 
 
Efter att ha funderat ett tag så beslutade jag mig för att köpa en gravidkudde.
Jag hade det i åtanke redan med Elliott i magen, men då blev det aldrig av för jag tyckte behover inte blev så stort.
Däremot så känns det som den kan komma till användning nu.
 
Jag sover alltid på mage och har alltid gjort.
Dock så är det så obehagligt nu när jag lägger mig minsta lilla på magen och en vanlig kudde har inte riktigt fungerat denna gång.
Ligga på rygg är inte ett alternativ och jag stannar aldrig på sidan när jag lägger mig så (där har vanliga kudden svikit).
Så jag ska ge det ett försök med denna kudde som jag faktiskt bara hört gott om.
 
Håll tummarna att jag får sova bättre och framförallt skönare inatt.
Färg är väl inte det viktigaste men när valet stod mellan vit och grå så fick det bli vit (grå på bild).
Då passar den in lite bättre med övriga sängfärger, hehe.
 
Bilden är lånad från babyproffsen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0