En vecka

 
 
Hej en vecka senare!
Det har stått ganska still här hemma, så det har inte funnits så mycket att skriva om men tänkte jag skulle göra en liten snabbgenomgång.
 
Elliott åkte på magsjuka natten mot fredag så vi hade lite sjukstuga.
På fredagen kände jag mig konstig i magen men hoppades att det bara var inbillning.
Lördag kväll åkte jag också dit och höll igång till halv fyra på natten.
Vet inte om det har med graviditeten att göra, men satan vad sliten jag varit denna gång.
Har fått i mig lite vatten, vätskeersättning och blåbärssoppa under dagarna och bebisen har nog tagit precis all näring, därav tröttheten.
Idag är den första dagen som jag inte sovit mig genom, så det känns riktigt skönt.
Imorgon är det dags att jobba så behöver all energi jag bara kan.
 
På tal om bebisen så har vi även gått in i v.23 idag.
Denna vecka har gått så sjukt fort, tyckte jag precis hann gå in i v.22 och sen var v.23 här.
Det är full fart i magen hela dagarna nu, bebisen som varit så otroligt lugn och när den väl har sparkat så har det varit innåt eller på urinblåsan och den har nu hittat framsidan av magen.
Det syns så himla tydligt när den sparkar och det känns väldigt tydligt med.
Så sjukt mysigt och vad jag har längtat efter detta.
 
Nu ska jag trampa vidare här hemma och vänta på att mina kängor kommer.
Hoppas verkligen som kommer denna vecka även om vi har en röd dag imorgon.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0