Vinter på ingående

 
 
 
Hösten är nu ett faktum och det som saknas i min garderob är en riktig vinterjacka.
Jag har en hel del vår-och höst jackor men inget varmare.
Jo en, men det var många år sedan jag hade den så den är lite liten nu för tiden.
Dom senaste vintrarna så har jag haft en hoodie och en tunn tygjacka över, inte varit iskall men inte varm heller.
När jag väntade Elliott var jag så varm att jag gick ute i en hoodie, brukade ha en jacka öppen bara för att det skulle se bättre ut.
 
Det jag har i sikte nu är en ny vinterjacka.
I år ska jag inte snåla med tjockleken på den, jag ska inte frysa det minsta lilla.
Förra året kollade jag på jackor från Didriksson men av någon anledning köpte jag ingen.
Detta år ska jag ta ett kliv till och faktiskt komma hem med en.
 
Dessa fina jackor är jag riktigt sugen på.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Ååå den svarta var grymt snygg!!!

2012-09-23 @ 10:36:05
URL: http://annnamarieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0