Suck

 
 
Igår fick jag reda på att våra grannar som bor ovanför oss har en vattenskada i golvet på toan.
Det var en ganska rejäl vattenskada, spån och allt var dyngsurt.
 
På torsdag kommer några jobbar tillbaka till dom för att se hur allt har torkat, då ska dom även kolla vårat tak.
Jag hoppas verkligen att det inte är någon fara, men det känns sådär med tanke på att det rann lite vatten längst väggen för ett tag sedan.
 
Kan vara ett rejält i-landsproblem, men tanken på att vara utan en dusch (vem vet hur länge) känns inte det minsta roligt.
Ska jag behöva åka till jobbet hur tidigt som helst för att duscha där innan jobb, eller låna någons (vem vet vems) dom dagar jag är hemma.
Nej fy fan, hoppas att det inte är någon fara.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0