Översikt

 
 
Ett bra tag har jag funderat på hur jag ska lösa det här med alla mina nagellack.
Alla är just nu i en förvaringsburk, vilket gör att jag har dålig översikt på alla jag äger.
Även om jag kollar på alla flaskor så ser dom ibland annorlunda ut på naglarna.
 
Idag tog jag tag i saken och har nu beställt fem hjul med naglar (allt som allt 100 naglar) så jag kan måla upp dom och skriva namn på vilket lack som är vilket.
Sist jag räknade så hade jag 74 (!!) stycken, det ser ut att vara betydligt färre när man kollar ner i burken.
Jag har bara en dubblett så alla andra är olika.
 
Det är bara väntan kvar nu då dom skickas från Hong Kong, så jag får vänta i ca 2-4 veckor.
Jag har säkert lyckats köpa hem något nytt nagellack innan dess.
 
Bild lånad från google.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0