Friday, I'm in love.

 
 
Vilken otroligt bra dag det blev av den här fredagen.
Haft en bra dag på jobbet där allt flöt på och som avslut på dagen köpte jag en iPhone 5.
Har inte hunnit pilla så mycket med den ännu, men än så länge är jag iaf nöjd med den.
 
Jag fick även min jacka idag, så jag och marängen gick och hämta ut den efter vi ätit middag.
Har inte hunnit packat upp den än, men ska snart ta tag i det också.
 
Men först ska jag ta och läsa min CHIC som fick följa med hem från macken, andas och bara ta det lugnt och njuta av att jag är ledig i helgen.
Har fullpackat med saker att göra, så vet inte hur mycket ledigt jag kommer få.
Men vad gör det om 100 år?
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0