Across the Universe

 
 
Jag är så otroligt förälskad i detta nagellack.
Jag kan inte sätta ord på hur fint jag tycker att det är.
Är ganska säker på att jag kommer köpa hem fler för att det aldrig ska ta slut.
 
Började med att grunda ett lager med Magic från MIYO då lacket från Deborah är väldigt skirt i grunden.
Egentligen så räckte det med ett lager från Deborah, men jag tog två bara för att se hur stor skillnaden blev.
Ett mycket bra beslut så här i efterhand.
 
Basen är mellan eller mörkblå och sedan är det en massor av smått glitter i turkost och blått.
Dom större som är hexagon eller heptagon formade är i turkost och mörkgrön, underbar kombination.
 
 
Jag är så ivrig på att testa mitt andra lack från Deborah Lippmann men ska vänta ut tills detta är tillräckligt skavt och fult innan jag tar bort det.
Jag bryter mitt eget mönster med andra ord, blir rätt ivrig i vanliga fall.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0