Plötsligt händer det

 
 
Ett bra tag har jag letat efter ett långt skrivbord där jag får plats med dator, skrivare, ritbräda och symaskin.
Under bänkskivan tänkte jag fixa förvaring med allt pysseltillbehör, klädhögar, sytråd, papper, pennor, tavlor, färger osv.
Det var dags att fixa ordning en pysselhörna främst åt mig så det nuvarande datorrummet får bli en klädkammare eller dyl.
 
Efter att ha mätt så behöver det vara minst 200cm och gärna 240 för att få bra med yta till pysselfixande.
Har inte hittat något som uppfyllde mina önskningar och alla som var lång var istället gavelbord.
Då började jag istället kolla på bänkskivor och ben för att snickra ihop ett själv.
Även där hade jag så svårt att hitta något som kändes helt rätt.
 
Tidigare idag så gick jag ut på ikeas hemsida för att prova lyckan och bläddrade febrilt.
Till slut hittade jag lösningen!
Antingen så får jag köpa två bord och sedan montera ihop dom till ett långt på 240 cm.
Eller så köper jag ett långt som då blir 200cm.
Jag ska ta och mäta om igen för att se vilket alternativ det blir.
 
Alternativ 1 (200cm).
Alternativ 2 (240cm)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0