Köksvåg

 
 
Har en längre tid varit sugen på en fin köksvåg som kan stå framme och vara en inredningsdetalj på samma gång som den ska kunna användas.
Jag står i valet och kvalet med vilken jag ska köpa, har fyra olika förslag.
Det absolut bästa är nog att gå och kolla hur alla ser ut i verkligheten och sedan försöka göra ett val.
 
Jag ska även investera i en ny mandelkvarn och har än så länge bara hittat en via webshoppen så jag får ge mig ut på jakt efter en sån också.
Jag vill gärna ha en med vitt skaft men har bara hittat röda, dom kanske mest tillverkas så?
Har en mandelkvarn sedan tidigare som jag fyndade på en loppis på fem kronor, men den har en sugkopp på undersidan som inte länge vill fungera.
Tror iofs inte att jag kan använda den här utan planering då dom flesta av dagens köksbord är så tjock med den där extra listen under bordsskivan (den försvinner när vi lägger i en skiva och får ett bord för 6 personer).
 
 
Dom två till höger är likadan men med olika färger.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0