Hitta rätt

 
 
I vanliga fall när jag ska köpa kläder tänker jag inte så mycket på materialet utan jag tar det som känns skönt och faller snyggt.
Häromdagen däremot så var jag enbart ute efter några t-shirtas av 100% bomull.
Herregud vad svårt det var att hitta!
 
Säkert 90% av allt jag kollade på var av viskos, jag kollade inte i alla butiker men i dom jag kollade i så var det riktigt svårt.
Till slut frågade jag en tjej i en butik om hon kunde hjälpa mig hitta då jag även var ute efter några speciella färger.
Hon trippade snabbt iväg till ett rack och visade, så jag tackade och tog dom direkt till kassan.
Väl hemma så kändes tyget inte alls som bomull, så jag kollade lappen och mycket riktigt, 100% viskos.
 
Nåväl, jag blev några tröjor rikare men ändå lite surt.
Jag får helt enkelt fortsätta min jakt en annan dag.
Någon som har tips på var jag kan hitta?
Dom ska inte ha något tryck, utan helt vanliga.
H&M och Gina är sökt från topp till tå.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ak

Jag brukar köpa mina 100% tröjor på Stadium och Intersport.. Nästan alla sportaffärer brukar ha :) Dock brukar man inte få precis den formen som man vill åt. Men det brukar iaf finnas där!

2012-10-06 @ 21:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0