Årets sista

 
 
Mitt i min getting-shit-done-monday dag så fick jag sms om en ledig tid för tatuering om jag ville.
Jag hade egentligen tid på onsdag men nappade på en gång, så en 1,5h efter jag fick det skulle jag vara på plats.
Raska steg för att betala för varorna jag plockat på mig, skyndade hem och duschade då jag såg ut som något katten släpat in och sedan ner på stan.
 
Den första bilden var det jag hade bokat tid för, sedan frågade jag om han hade tid för två små till.
Det var inga problem så det blev alltså två flugor i en smäll.
Allt blev som jag hade tänkt mig och jag gick därifrån med ett leende på läpparna.
 
 
Underbara text, självklart från en kentlåt.
 
 
Placebo & Nocebo, raka motsatserna till varandra.
Har velat göra denna ett tag (som så himla mycket annat) men har inte riktigt vetat vad jag skulle göra med och av dom.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0