Tålamod

 
 
Ni får ha lite tålamod med mig och mina inlägg.
Jag märker att det mesta jag uppdaterar om är mat.
Det är väl också en stor del av min vardag, jobb, mat, marängen, sova, jobb, mat, marängen osv.
 
Som jag nästan alltid skriver så ska jag bli bättre på det här med att uppdatera.
Men livet är som det är just nu, det går upp och väldigt mycket ner och har varit en liten kämpig tid nu på slutet med mitt inre.
Jag börjar se ett ljus, så jag ska försöka hålla tag i det.
Det sållas bort väldigt mycket om mitt liv här, då jag är ganska långt från privat och så vill jag ha det.
 
Annars präglas min vakna tid av mycket musik, jämt och ständigt.
För ganska längesedan la jag ut lite klipp då och då, att döma av kommentarer så var det uppskattat.
Så därför tänkte jag ta tag i det igen, lägga ut nya och gamla låtar lite då och då.
Är det något som förtfarande skulle uppskattas?
 
Idag kör vi iaf på Bon Iver - I can't make you love me.
Rösten är sådär härligt skör och ledsen, den får mig att tänka på Antony & the johnsons (kommer senare).
Man får en härlig känsla i magen, lite fjärilar som kunde uppstå i unga tonåren.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja men efter dagens nyhet kan det bara gå uppåt;) haha, skämt å sido så hoppas jag det slutar gå neråt iaf! :)

Svar: Tack:)
Frida W

2012-11-27 @ 16:43:07
URL: http://annnamarieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0