New in.

 

 

Efter en dags pyssel med håret så är det som nytt och jag älskar det.

Ut med löshår, tvätta mitt hår, föna, färga, vänta, tvätta löshår, föna löshår, sköja & tvätta mitt hår, ta bort gammal tejp från löshår, på med ny tejp, sätta fast allt hår och klippa till.

 

Nu hoppas jag verkligen att det inte ska vara några fler problem med tejpen.

Tror inte det ska vara några problem då jag fick en bättre tejp denna gång.

Så efter att det var gjort köpte jag med en olja till håret som vårdar och gör det jätte mjukt.

Köpte även en riktig tuperingskam av Isabel, så nu kommer det gå super fort att få lite volym.

Tack för all hjälp idag fina fina Isabel.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0