Avtryck



Vi har haft en helt underbar helg i Stockholm där vi hunnit med så mycket men ändå så lite.
Promenerat och shoppat är väl det vi gjort mest, gått bort till globen och kollade runt på söder och alla vackra hus.
Jag kan nog inte mes ord beskriva allt vi gjort och sett, en underbar helg bara.
Hotellfrukosten måste jag bara få nämna, herregud så god den var.
Det brukar iofs hotellfrukost vara, men det bästa var ett bord med enbart massa färsk frukt, vindruvor, ananas, olika meloner, kiwi, apelsin mm.

Något jag märke när jag kom hem var att jag har varit otroligt dålig på att ta kort.
Dom få bilderna jag tagit är i stort sett dom som jag slängt ihop i ett litet kollage här nere.
Jag får återkomma med det som fick följa med hem.
Det blev till min förvåning inte sån överdriven shopping i år, men lika glad är jag för det.

Själva helgen får jag nog sammanfatta såhär:

promenader - shopping - skratt - kärlek - båtar - saknad - mycket sol - glass - kaffe i mängder - vindstilla - söder - park - shopping - gatumusikanter - gamla byggnader - god mat - människor - musik - kaffe igen - sol igen - bara ben - solglasögon - frukt - vatten -




Kommentarer
Postat av: Eleni

Åh, så härligt! Låter som ni haft det riktigt bra. Längtar till vi kommer iväg i slutet på augusti! :)

2012-05-28 @ 23:00:47
URL: http://elenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0