Halvmåne



Okej, jag bröt mitt shoppinglöfte ganska rejält idag.
Det bästa jag har att komma med var att det var nödvändiga saker som jag faktiskt tänkt köpa ett tag men som utav någon anledning glömts bort.
Förbrukningsvaror ni vet. (Tex paraply, bomulls pads, mascara mm).

Sen i all hast så råkade även denna följa med, ingen förbrukningsvara med andra ord.
Den är iaf väldigt omtyckt här hemma av mig, så nu måste jag nog se till att ha uppsatt någon dag även om jag inte är sånt stort fan av det.






Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv: Jag har faktiskt aldrig fått en reaktion på nötter, jag har det bara på papper så jag har inte riktigt vågat testa mig fram. :) Men jag kan ju gärna ta receptet ändå. Kan vara bra att ha. Kanske vågar testa någon dag. :D

2012-05-04 @ 09:24:11
URL: http://jordi.blogg.se/
Postat av: Emilie

Magen hängde med på noterna :) Banan och jag är inte det bästa kombinationen...Blää ;(

2012-05-05 @ 21:25:46
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0