Full rulle



Idag har det varit full rulle för min del.
Har suttit ner och andats två ggr, lunchen på jobbet och sedan middagen hemma.

Det har städats, tvättats, skurats, kockats och bakats.
Min bror var snäll och följade med mig hem efter jobbet så han kunde ge Elliott 100% uppmärksamhet medans jag fick baka och fixa middag i lugn och ro.
Som tack för hjälpen bjöd jag han på gryta, kaffe och efterrätt.
Har en bror som är värd guld!

Just nu tar jag en paus medans fyllningen till tårtan håller på att gå till sig i kylen.
Så fort detta är skrivet ska jag dra fram lite marsipan och stansa lite.
Häng lite mer tvätt också.
Jag lovar er lite bilder på tårtan imorgon, i förhoppning att den blir lika fin som i mitt huvud.

Plikten kallar!




Kommentarer
Postat av: Paulina

Har du hittat orly lacket? Jag blir galen Hahs finns ju inte :p

2012-05-13 @ 14:16:42
URL: http://paulinaklosinska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0