En hjälpande hand



Efter mycket om och men har jag nu tagit mig för att köpa ett stöd till min ankel.
Efter många och intensiva dagar på jobbet har jag börjat få ondare i foten igen.
Gick bra till en början, men nu när jag "slappnar av" mer så vrider och vänder jag den fel så jag får problem igen.
På kvällarna när jag är hemma ömmar det rejält.

Nu hoppas jag verkligen att den ger valuta för pengarna.
Så om vi har tur kan jag börja ta mina promenader som jag verkligen längtar efter.
Blir galen om jag inte får röra på mig snart.
Sen hoppas jag även att jag kan bygga på mina övningar här hemma så jag får till hemmaträningen bättre.

Om inte det vore nog så ska jag få låna hem en balansbräda så jag kan öva med den.
Sen börja på med lite tåhäv osv.
Nu jävla ska foten bli bra inom en snar framtid om jag får bestämma!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0