Pin


Vi kan säga att linnet är klart idag, egentligen inte men..
Har lite småfix kvar som ser förjävligt ut just nu, ni kanske märker det.
Om jag ens får till det, kan inte riktigt påstå att jag är nöjd.
Vet inte vad som hände med mina syfingrar, kanske får skylla på att det var ett tag sedan jag sydde stretch och inte riktigt fick till undertråden.
Jaja..



Så här såg den ut före.






T-shirten är från 2009 när H&M hade fashion against aids kollektionen.
Det här bidraget kom från NERD och jag köpte en till mig och en till Dennis, i olika färger.
Använde den en hel del i början, men sedan tröttnade jag på en relativt baggy t-shirt så den har bara samlat damm i garderoben.
Men nu kanske jag vågar använda den igen, om jag får till det sista.
Annars är det bara att klippa bort trycket och sy fast på en annan tröja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0