I got sunshine in a bag


Mannen jobbar kväll så Jag och Elliott har varit själv sedan eftermiddagen.
Vi har haft hosttävling, jag vet inte vem som hostar mest.

Nu tänkte jag slå mig ner i soffan med en kopp té, nagellack och kolla in Efterlyst/tunnelbanan och sedan Grey's.
Skönt avslut på denna dagen.
Hade tänkt visa vad som mer fick följa med från stan idag, men har inte orkat fota det så det lär väl dyka upp imorgon.
Inget spännande, så ni vet.



Dagen i sin enkelhet, bryn & mascara.



PS. Ställde du ut dina möbler idag Emilie?
Tänkte eftersom det snöar..


Kommentarer
Postat av: Emilie

NEJ jag gjorde inte det ! Men det skulle va roligt ifall jag gjort det.. Nu snöar det väl bara för jag tänkte tanken.. ;)

2012-03-14 @ 20:50:59
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/
Postat av: Eleni

Haha, vi pratade om Emilies utemöbler idag när vi gick från EGO och det hade börjat snöa. Vi får nog skylla på hennes tanke iaf! ;)



Hoppas ni mår bättre snart! Krya på er!

2012-03-14 @ 21:42:22
URL: http://elenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0