Here comes the sun



Kan passa på att berätta att jag varit på bra humör hela dagen!
Vet inte om jag vaknade upp på rätt sida eller om det är dagen som gjort det.

Frisk luft nere på stan, med shopping som jag är jättenöjd med.
Sen fick jag ett besök av mina härliga och underbara vän Malin och söta lilla Elsa som gjorde dagen med allt snack vi hann med, två koppar kaffe, mango och äpplen.



Avslutningsvis så har Here comes the sun gått på repeat idag.
Det är min välkommen-våren-och-sommaren-låt som jag älskar.
Man kan inte annat än bli på bra humör när man hör den.

Sen har vi dagens middag + spaghetti  som blev grymt god.
Man tager vad man haver mat.
Gick hem hos både mig och den lilla mannen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0