Atoms for peace



Idag har både Jag och Dennis varit hemma, ledig från jobb.
Helt galet skönt att få ha en hel fredag tillsammans, det är flera år sedan.
D har börjat jobba skift igen, så nu kommer våra vardagar se helt annorlunda ut, så vi måste komma på ett sätt att få ihop allt, främst dagis och mat.

Vi passade på att åka ut till Birsta för att få göra en liten stökresa.
Med oss hem fick vi;
-Varsin fleecejacka (halva reapriset på intersport till och med söndag).
-Blommor
-Tv-bänk
-Stol och bord till Elliotts rum (försenad födelsedagspresent)
-Smink
-Liten vattenkanna att ha i fönstret
-Taklampa
-Lampor
-Serveringsbricka

Tror det var allt.
Lite smått och gott, blandat med några större prylar.
Kommer bilder på dom senare.

Sen har jag blivit klar med headern idag.
Den blev inte riktigt som jag ville ha den, men den får sitta på test tills vidare så får jag avgöra efter ett tag.
Den innehåller iaf allt jag älskar, tror jag fick med allt iaf.
Inredning var en punkt som blev svårt att rita, men så får det vara.

Avslutningsvis bjuder jag på en låt, PADDLING OUT.
Denna låten påminner lite om Thom Yorke i början.
Ni vet, sångaren i Radiohead.
Grymt band, så lyssna om ni inte redan gjort det!
Lyssna även lite på Thom yorke.



Kommentarer
Postat av: Emilie

Vågar man testa det ?:)



JätteFin header btw !:)

2012-03-02 @ 23:33:48
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/
Postat av: Eleni

Headern var skit häftig!! :) Vad duktig du är! :)

2012-03-03 @ 17:23:01
URL: http://elenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0