Student



Klockan 13:30 stod jag redo på västermalm för att se min fina tremänning ta studenten.
Har inte varit på v-malm sen jag själv tog studenten för 6 år sedan, 6 ÅR!!!

Jag var så inne i allt så jag glömde helt bort att ta kort, skit tråkigt.
Men hon hade iaf på sig en sjukt fin klänning som kändes lite old Hollywood aktig, gräddvit dessutom.
Inte helt otippat var hennes smink to die for, tåls att nämnas att hon är utbildad (tror hon är det nu iaf) make up artist.

Iaf.
Vidare hem för att byta om på mig och Elliott, rita klart hennes kort och slå in presenten för att sen åka ut till Njurunda för studentfirande.

Välkomstdrink, smörgåstårta, kaffe, baileys, fikabröd och en massa annat gott fanns på bordet.

Nu är det dags att sova så jag är pigg till imorgon när vi ska ut på äventyr.
Ska se till att ta lite mer kort då.

Ett hemmagjort kort är så mycket roligare och personligare om ni frågar mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0