Städmani



Dagen inledde jag med att städa, tänkte egentligen bara plocka lite och sedan dammsuga.
När jag väl började så kunde jag inte riktigt sluta och det blev inte lite plock, utan det skulle torkas bakom allt, i allt och gjorde en totalrensning i alla korgar mm.

Just nu känns det helt rätt då jag hittade två nagellack som jag fick med i en tidning för längesedan, vet inte om jag gillar färgerna egentligen men roligt ändå.
Det bästa fyndet var mitt mineralpuder.
Det brukar jag alltid ha på sommaren för det blir lätt och fint på huden.

Runt tre kom Emilie och Ellen på besök, det blev min "räddning" i städhysterin.
Om jag känner samma energi imorgon så ska jag fortsätta på samma spår.
Den sköna känslan att få rensa och kolla igenom vad man faktiskt har hemma är gudomlig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0