New in.



Dagens resultat efter en dag på Birsta med Sarah och lilla Wilma.
Den svarta klänningen har samma design som den vinröda, dvs kort fram och lång bak (synd dåligt på bild).
Jag ville väldigt gärna ha den svarta klänningen i vinrött också, men den var tråkigt nog slut i butik.
Kastade mig in på hemsidan och där fanns EN vinröd kvar i min storlek, klick klick sa det då!
Nu är jag osäker på om jag ska ha kvar den vinröda som följde med hem idag eftersom jag ändå inte kan gå utan bh under den.











Sen fick strumpbyxor, hårfärg, kollegeblock och trosor också följa med hem.
PS. ÄLSKAR halsbandet, har letat efter ett i en evighet.


Kommentarer
Postat av: Eleni

Halsbandet var gööörsnyggt! :) Och den svartaklänningen med, är den köpt på Gina? Vill såå gärna ha en liknande från gina fast som är mönstrad. Hoppas, hoppas, hoppas den finns i min stl i Birsta, i stan var den slut.

2012-06-16 @ 10:12:00
URL: http://elenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0