MUSIK



Nu skulle jag behöva eran hjälp!
Jag håller på att fixa en grym spellista där det enbart ska finnas låtar som är skön att träna till, vare sig det är styrka eller promenader.
Tråkigt nog är inte listan speciellt lång, för jag har svårt att hitta dom där dödssköna låtarna.

Sitter ni och trycker på bra låtar så kan ni väl skicka iväg en kommentar med era tips, det tar inte många minuter!
Jag skulle verkligen uppskatta detta!
Var anonym om ni känner för det, KOM IGEN NU, ni är mer än 100st som läser bloggen så jag hoppas på många svar!




Kommentarer
Postat av: ak

Jag har massor med sånna måste ha låtar när jag fyller mp3´n med träna låtar..

En jäkla mix, men ack så bra!



- Starsailor - Four to the floor remix

- Akcent - Kylie

- Gotye - Somebody That I Used To Know

- Scissor Sisters - Baby Come Home

- Scissor Sisters - I Don't Feel Like Dancin'

- Hollywood Undead - Hear Me Now

- Red Hot Chili Peppers - Snow

- Red Hot Chili Peppers - Can´t stop

- Swedish House Mafia - Save The World

- Sigur Rós - Hoppiholla

- In flames - Trigger

- KT Tunstall - Suddenly I See

- Needtobreathe - White fences

- Needtobreathe - Oohs and Ahhs

(Om du inte hört dem så är allt dem gjort något av det bästa jag vet...puh!)



Hoppas att någon av dem ska falla dig i smaken!

2012-06-02 @ 23:02:50
URL: http://true.devote.se
Postat av: Paulina

Svenska björnstammen: trumma trumma

Block party : flux

Alice in videoland: ladykiller

Sum 41: still wating

Tommy pulse: techno riot

2012-06-03 @ 18:08:59
URL: http://paulinaklosinska.blogg.se/
Postat av: Anna

Swedish house mafia - Miami 2 Ibiza

Katy Perry - E.T (Benny Benassi Radio Edit)

Prodigy - Breathe

Sen gillar jag vissa låtar med Pitbull, LMFAO & Avicii. Det är vad jag kommer på nu som jag blir peppad av iaf ;)

2012-06-06 @ 01:25:53
URL: http://annnamarieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0