Delivery



Har helt glömt bort att berätta att mitt nagellackspaket kom i fredags.
Innan vi skulle iväg på studentfirande åkte jag och hämtade ut det.
I paketet fanns även ett pack med mini nagelfilar, härligt med gratis gåvor.

Nu ikväll har jag provat färgen Burlesque och den påminnet väldigt mycket om IsaDoras Matte Velvet i färgen.
Skillnaden är att Ciatés är lagomt mörk plommon, medans IsaDoras blir så mörk att den nästan är svart.
Då har jag kört på två lager färg, vilket behövs med dom flesta lack för att ge en jämn och fin yta.

Tror nästan att jag gillar den från Ciaté snäppet mer, bara för att den inte blir sådär "smutsigt" mörk.
Ett litet plus till penslarna som också är behaglig att måla med (slår dock inte IsaDoras).

Detta blev ett snabbt inlägg så bilder kommer imorgon om jag har tiden att fota osv.
Nu skulle jag ha sovit för någon timme sedan, men vad gör det om 100 år!?













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0