Wacom

 
 
Jag har gått och blivit förkyld, min älskade son delade med sig.
Vi delar på allt, så det var väl inte helt otippat att även jag skulle åka dit.
 
 
Efter att ha sovit i 12h så har jag spenderat den mesta tiden framför datorn.
Pillat, knåpat men mest at allt ritat, en ny header.
Efter allt slit vet jag ändå inte om jag är helt nöjd, den känns lite tom, det kan ha att göra med att den förra var mer täckt med färg än denna.
 
Jag har den iaf på test tills vidare så får vi se hur det slutar.
Vet inte om jag fått med allt jag älskar heller, men nu är mitt huvud på tok för tomt för att jag ska orka tänka mer.
 
 
Min lilla gobit till ritbräda som används flitigt när det nalkas "rita i photoshop".
Den är något större än ett A4 så perfekt med utrymme när man ritar med andra ord.
 
 

Kommentarer
Postat av: Emilie

Fin header :)

2012-07-03 @ 19:51:24
URL: http://emiliejohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0