Porcelain

 
 
För ganska länge sedan skrev jag att jag var sugen att byta ut en massa saker här hemma.
Det har sakta men säkert gått fram på den punkten.
Vi har haft ett litet uppehåll men nu är vi tillbaka igen.
 
Igår byggde vi ut porslinsdelen hemma.
Den andra halvan kommer bli i ett annat märke, men det avslöjar jag lite senare.
Det fick bli frukostskålar, tékoppar/kaffekoppar och äggkoppar.
Nu återstår bara den lilla delen att sortera bort det som redan finns, man kan ju inte har hur mycket som helst.
 
Näst på tur tror jag faktiskt får bli att köpa en ny klädsel till soffan.
Den är i dagsläget svart (för vi tänkte att det skulle vara praktiskt) och haft vita fotöljer.
Men jag vet inte vilken av dom som blir smutsig fortast faktiskt, därför har vi beslutat att även soffan får bli vit.
 
 
 
 
Ni får ursäkta dom dåliga bilderna, men det hade blivit så mörkt igår när jag skulle fota så fick ta det lilla ljus som fanns på den platsen.
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Åhh vilka fina koppar!!! :)

Vart har du hittat dom?

Svar: Visst är dom fin:) Och jätte god att dricka ur.Dom kommer från Dollar store faktiskt, 20:-/st.
Frida W

2012-07-15 @ 17:03:30
URL: http://rockmetinydancer.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0