OOOO

 
 
Minns ni att jag nämde att vi skulle byta ut porslin hemma?
Det andra märket som var på väg hem kom igår, det var från Ib Laursen som jag älskar.
Beställde även en kanna, men den var det längre lev. tid på så den kommer lite senare.
I en evighet har jag tänkt beställa från det märket, men utav någon anledning har det inte blivit av.
Snart ska jag ta och beställa hem ännu en uppsättning så vi har fler skålar och koppar.
 
Var ner en snabbis på stan idag för att köpa hem lite mer nödvändigheter till våran semester som närmar sig med stormsteg.
Då kom jag på att vi skulle köpa hem en till presskanna, men en större än den vi redan har.
Nu har vi en som ger en kopp, och med hem fick en 8-koppars följa med, men i våra koppar så blir det typ en 4-koppars.
 
4 koppar, 4 skålar, en mjölkkanna och sen en stor kanna som är på G.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0