..Vi ska sy och vi ska klippa. part II


Dessa byxor är låg i midjan och fick därför en ny fodring på fickorna framtill.
Här har jag inte sytt än utan bara lagt dit för att se hur det såg ut.
Men det är också den enda bilden jag har, så den bjuds det på.



Blev även nöjd med dessa, så jag får inviga någon av dom imorgon på jobbet.

Nu ska jag ta och måla naglarna innan klockan blir för mycket ännu en gång.
Var in på systemet efter morgonmötet på jobbet, så en cider blir det denna fredagen till ära.


Kommentarer
Postat av: Eleni

Jahaa... var det den tröjan du använde dig av?! :) Jag tycker den är ganska så snygg faktiskt och jag gillar de som är lite slappa för min del! :) Men som sagt, svårt det där med tryck. Enklare med enfärgat.

2012-02-05 @ 20:51:59
URL: http://elenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0