This is my idea of fun



Jag ska försöka fatta mig relativt kort så jag är helt inne i The Rachel Zoe project.
Får komma med ett bättre inlägg imorgon.

Idag har jag haft Eleni och lilla söta Maya på besök.
Vi har utbytt kunskaper, så en väldigt givande dag med andra ord.
Eleni hjälpte mig att få till bloggen medans jag gick igenom hennes nya kamera med henne.
Förhoppningsvis blev vi båda lite klokare, hehe.

Nu på kvällskvisten har vi bara slappat hela familjen tills det var dags för den minsta att knoppa.
Då blev det en liten fika för mamman och pappan.

Nej nu har jag inte mer tid att lägga på datorn, måste kolla på tv innan även jag ska knoppa.
Fullpackad dag imorgon, återkommer med info.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0