Street spirit



Vilken slö dag jag har haft, dom är väldigt få men också väldigt behövlig lite då och då.
Jag brukar ha tusen bollar i luften och får sällan mina 24h per dygn att räcka!
Jag vill göra så mycket, men tiden räcker inte till helt enkelt.
Även om jag hade en slödag så blev det lite dammsugning och tvättning.
Nu var det inte alls det här jag skulle skriva om, så..

Tänkte bara berätta att jag drog fram min symaskin idag som jag inte använt alltför mycket sedan Elliott kom.
Fixade till ett par byxor och tänkte hugga in på nästa par redan imorgon.
Det är samma tyg som blir använt till båda men på två olika ställen.
Dom får helt enkelt en nystart och jag älskar dom redan!
Tyget är från en t-shirt som jag inte använder då passformen är helt fel för min kropp så jag gråter inte blod över den!

En bild får jag bjuda på imorgon för nu är klockan på tok för mycket igen och jag ska upp så äckligt tidigt imorgon så jag vill inte ens tänka på det.
Kvällens tråkiga är att photoshop har hängt sig och jag hade två stycken fix-och-trix-bilder som inte är sparad!
Jag brukar vara bra på att spara med jämna mellanrum, men blev så till mig att jag helt glömde bort det.
Låter det vila till imorgon och hoppas allt gått till sig så jag slipper börja om på ruta ett.

Hade inte klockan varit så mycket hade jag tröstat med att måla min nakna naglar, men det får bli en annan dag.
Nu kallar sängen på mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0