Sick of being sick



Fortfarande inge piggare, utan mår nog sämre än sist.
Har legat hemma med 38°c feber i två dagar. (inte så farligt högt men tillräckligt för att slå ut mig).

Vi har iaf lyckats ta oss igenom ett kalas som slutade med att fick lägga mig och vila mitt upp i allt.
Har varit hemma från jobb och marängen var pigg nog att gå på dagis idag.
Det har resulterat i att jag sovit hela dagen, ordagrant.
Mycket skönt med ett huvud och kropp som väger ett ton!

Mitt enda mål med morgondagen är att jag orkar dammsuga.
Det skulle verkligen behövas, så jag hoppas kropp och knopp är med på notorna.


Kommentarer
Postat av: Eleni

Fy! Jag vet hur det känns. Här hemma har vi inte varit annat än sjuk hela vintern! Jag är så galet trött på allt som har med sjukdommar att göra!! Kan inte vintern och sjukdommarna vara slut snart!! Krya på dig!

2012-02-27 @ 19:41:36
URL: http://elenia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Krya på dig!

2012-02-27 @ 21:51:57
Postat av: Emilie

Håller med dig, Villervalla är kanon ! Krya på dig gumman :)

2012-02-27 @ 23:35:32
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0