Bake a wish!


Jag och marängen har bakat hela dagen (känns det som) och ännu är vi inte klar.
På morgonen gjorde vi ett jätte gott och enkelt bröd som vi åt tillsammans.

Därefter tog vi en liten paus och gick ut i det fina vädret innan det var dags att äta lunch och sova lite.
För en gångs skull passade jag också på att vila, det kröp i kroppen men det var ändå skönt.
Ingen dammsugning, ingen tvättning och ingen städning, vad konstigt det kändes.

Åter till bakandet.
Vi åt lite mellis och sedan började vi med kokostoppar och därefter kolasnittar.
Elliott smakade på degen som var otroligt lockande men inte god, rynkade x antal ggr på näsan.

Nu när vi busat av oss med pappan, ätit middag och börjat göra oss ordning för natten så ska jag dra fram för att fixa med kattungor.
Insåg att jag inte kommer ha någon tid i veckan i och med att jag jobbar varje dag och sedan blir världens bästa barn hela 2 år, 2 ÅR!!
Hör ni hur galet det är?

Tårtan får jag försöka hinna med efter jobbet på fredagen eller på lördag.
Puh vilken vecka det kommer bli!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0