Back to black



Hej folket!
Egentligen känner jag inte för att skriva, men på samma gång vill jag "skriva av mig" om jag vet inte vad.

Kort och gott då.
Sängstommen vi skulle köpa fanns såklart inte i lager utan leveransen var beräknad till v.8 eller 9.
Så det var bara att vända hem tomhänt.
Lite tråkigt men då behöver vi inte känna någon panik att få bort den nuvarande.

För övrigt har jag kommit i säng på tok för sent hela helgen, så det är ett under att jag har klarat av denna jobbhelg.
Att man aldrig kan lära sig att sova i tid, det är för mig en gåta.
Men nu ni, klockan är tio och jag ligger redan i säng, nu återstår bara att se så jag kan somna i tid.

Det här med blogg-appen är jag så less på, att man inte kan kommentera i läggen så nu skriver jag får deras hemsida så att säga.
Vi gör ett test, kan någon vara vänlig att kommentera detta inlägg, så jag vet om det funkar.

Och just det, jag ska klippa mig imorgon.
Minst 5 cm ryker!
Nu vill jag ha ett hår som ser friskare ut, utan dessa stripiga toppar.
Bjuder på bild imorgon om jag kommer ihåg.

Sova var det.



Kommentarer
Postat av: Eleni

Det funkar! :) Snygg header du har förresten! God natt!

2012-02-05 @ 22:57:32
URL: http://elenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0